tiistai 10. maaliskuuta 2009

Muistakaa tulla kerhoon

Täällä mietin öönä aapisen laidalla, että laitetaanko tänne "kerhokutsua" samaan tapaan kuin aiemmin vuodatuksen puolella?!? Kerho-ohjelma kun kerta löytyy tuosta sivusta. Tässä se kutsu kuiteski tulee...

Aiheen kohalla lukee punontaa. Muisteltiin viime kerhossa, että oltas suunnittelukerhossa nakitettu tähän Liimis opeksi? Korjatkaa, jos meni pieleen...

Jokkaiselta swappiin löytyy sitten ristipistomattoja, eikös? :) Jos ei oo muistanu tehä, niin äkkiähän se matto valmistuu vaikka kangastilkusta.

Ketkäs tällä kertaa on tulosa?

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aioin kyllä tulla, mutta määhän ny säikähin, että mitäköhän mää muka teille taitureille osaisin tuosta aiheesta oikein opettaa. Muistin hämäriltä rajamailta putkahti semmonen ajatuksen tapanen mieleen, että kyse mahto olla makramee punonnasta, jota oon joskus muinoin yrittäny räpeltää. Poistun siis kuuklettamaan makrameeohjeita, nähhään lauvantaina.

Tuulia kirjoitti...

Eilen olin vielä kuolemankielisä ja tuntu, etten jaksa evääni väräyttää. Tänään on ainakin tällä hetkellä parempi olo... tulen siis paikalle ja jos en jaksa mittään tehä, niin läyryän ja makkoilen laattialla!
Epehän oli tehny semmosia mattopiiskoja....eikö?

Anonyymi kirjoitti...

Minulla jää taas kerhoilut väliin, mutta jospa pääsisin sitten maaliskuun lopulla taas mukaan. Mukavaa kerhoilua koko poppoolle! :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä tulen!

Anonyymi kirjoitti...

Kyl määki pyrin paikalle :)

Anonyymi kirjoitti...

Mää tuun, mutta mitähän tarvikkeita tarvis olla mukana? En osannu mitään listaa tehä tohon kutsuun (ku en jaksanu kuuklettaakaan) ja oon ootellu, että joku mua älykkäämpi sen lisäis... ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mä en saanu kyytiä, nii en pääsekään. Mutta sitte seuraavalla kerralla!

Ps. Tuulia, mattopiiskan mallin nappasin "biltemannin" (vanhasta)kuvastosta.

Taina kirjoitti...

Minä tuun Vuokon kyydillä :) mukana myös.

Anonyymi kirjoitti...

En minäkään sitten päässytkään, mutta ehkä ens kerralla :)