maanantai 31. tammikuuta 2011

Kutsu

Ei sillä että olis vasta edellisestä lauantaista selvitty - uusi on jo nurkan takana ja sehän tarkoittaa sitä, että Rouwat kokoontuvat taas vaihtamaan ajatuksia Eväsreppuun.

Jatketaan viimeksi hyvälle mallille saatua keittiötä ja ruokakomeroa. Elikkäs mukaan pahvia, tikkuja ja muuta mitä nyt keittiörempassa kukanenkin katsoo tarvitsevansa. Ainakin se pöytä ja penkit pitäs saada tekastua ja uuni on tietysti jo hyvällä mallilla.

Mulla olis tuossa tehtynä jakkara Lyylille, että se pääsee kiipiämään ja laittamaan tavaroita hyllyille. Samoin olen rentoutunut mattoja tehden. Niitä voitas tehdä joskus oikeen porukalla!

Ja Jaanalla on sitten synttärit, joten swapit mukaan!!

Hörönplöö - näköstellään!

5 kommenttia:

Taina kirjoitti...

Valitettavasti minä en pääse joukkon mukaan. Lähden Saariselälle viikoksi. Minä voisin kutoa tai virkata myös mattoja, kun muuta en oikein osaa tehdä siihen nukkikseen. Kyselee Taina

Liimis kirjoitti...

Uunit on kuulkaatten valamiit, jos että usko, niin laitoinpahan kuviakin blogiin, niin voitta käyvvä arvostelemassa. Tuun lauantaina, ihan intona =)

Jaana kirjoitti...

Ja minä tulen myös! Enhän minä nyt voi teitä ilman kaakkua jättää ja kyllä mua ne kaikki lukaisat lahjatkin kiinnostaa - ihan niin ku pikkusen vaan... ;) Nähdään!

Tuulia kirjoitti...

Molen kansa kuulkaa viikkotolokulla oottanu kerhopäivää! Taitaa olla lääkitys vihdoin kohallaan :D

Nanna kirjoitti...

Määki tuun sittenki! Mökkireissusta ei tullu mittään ukkelin sairastuttua. Eli NÄHDÄÄN! JEE!